De Goorn-Oegstgeest - Reisverslag uit Oegstgeest, Nederland van Renee en Leo - WaarBenJij.nu De Goorn-Oegstgeest - Reisverslag uit Oegstgeest, Nederland van Renee en Leo - WaarBenJij.nu

De Goorn-Oegstgeest

Blijf op de hoogte en volg Renee en Leo

24 Juni 2019 | Nederland, Oegstgeest

Vanochtend in de tuin onder de notenboom ons ontbijt genoten. Door nog gezellig met de eigenaren te babbelen vertrokken we om 09.50. Door waterlandsschap en rustige weggetjes en wind tegen rustig aan gefietst op zoek naar een plekje om koffie te drinken. Het was zo rustig én maandag: het werd doortrappen tot 13.30 . Ondertussen verschillende pontjes gehad, éen ervan was heel bijzonder bij Krommenie dijk. We zagen een man aan een wiel draaien om over te steken, we dachten arme ziel als hij dit de hele dag moet doen. Ha ha zo zat het niet: wilde je oversteken dan moest je zelf doen , dat werd draaien geblazen!

Eenmaal ten zuiden van het Noordzeekanaal beland, werd het warmer en warmer en de zuiden wind trok aan. Dat viel een beetje tegen. Iets over vieren in Oegstgeest waar we door Toos en John zeer ‘warm’ werden onthaald. Wat een top verblijf, heerlijk.

we wilden onze overnachting reserveren voor morgen in Dordrecht. Na meer dan een uur zoeken en bellen : alles vol. Dan maar een kortere tocht morgen want het wordt 34 graden

• 25 Juni 2019 - 03:53

Aly:

Goed bezig Leo.

• 25 Juni 2019 - 13:31

J.F.A.de Groot:

Beste buren,
    zonet even jullie tuinthermometer gecontroleerd :34 graden C, gisteravond 35 graden C.
    Tropisch dus, vanmiddag werd een omslag voorspeld voor vanavond : N. wind, ramen dus open vanavond (hopelijk).
    Ik hoop dat jullie niet te veel hinder van de hitte ondervinden in het vervolg van jullie vacantie,
    tot een volgende keer,

Jan en Anneke.

• 25 Juni 2019 - 15:57

Hannie:

Lieve Renée & Leo
    Prachtig om jullie verhaal weer te lezen.
    Jullie moeten nu maar als schildpad gaan fietsen. Het is extreem warm. Ja met de pont hebben wij met de boot ook vaak beleefd. Maar dan deden de kinderen het wel die vonden het prachtig. Het is spannend wat jullie elke dag tegen komen. Maar dat maakt het juist wel spannend. Wij hebben de kaart erbij en volgen jullie op de voet.Doe rustig aan met die hitte. Veel liefs Hannie

• 28 Juni 2019 - 11:45

Gijs En José:

We zouden ons kunnen voorstellen dat jullie ondanks deze tropische temperatuur door blijven fietsen naar zuiden van Frankrijk, als je wist dat het daar aangenaam zomerweer is. Maar...., het is hier momenteel 43 C en in jullie keuken met alle luiken dicht 28 C! Overweeg dus alsnog om te draaien en de poolster aan te houden.