Clermont Agnetz- Epone - Reisverslag uit Épône, Frankrijk van Renee en Leo - WaarBenJij.nu Clermont Agnetz- Epone - Reisverslag uit Épône, Frankrijk van Renee en Leo - WaarBenJij.nu

Clermont Agnetz- Epone

Blijf op de hoogte en volg Renee en Leo

02 Juli 2019 | Frankrijk, Épône

Vroeg vanuit het Akena hotel( niks bijzonders maar rustig, goed geslapen en weer vroeg op.

08.15 uur zaten weer op het zadel, richting Epone.

Het was fris ,15gr, dus de “winterkleding” nog maar ff aan

• 02 Juli 2019 - 15:31

Rudi Jedrzejak:

Alweer een etappe volgens de kaart zitten jullie in de buurt van Flinns waar de Clio is geboren.
    Hier waait het nog steeds stevig en gelukkig niet zo warm.Riemie en Guus zitten nu in Epinal op camperplaats.Veel succes en voorzichtig tot horens.

• 02 Juli 2019 - 16:05

Reina:

Lieve allebei, jullie zitten heel dicht bij Parijs, vanavond even een fietstochtje over de Champs Elysee?

• 02 Juli 2019 - 16:12

Reina:

Zie alleen de eerste zin. Had wat emoticons, maar die pakt het systeem dus niet. Er ontbreekt: vanmiddag even proef gereden in de ‘bezemwagen’, ging prima! Voor morgen gezond weer op en pas goed op jullie zelf! Liefs!

• 02 Juli 2019 - 18:33

Aly:

Bericht vlgs mij niet helemaal complete doorgekomen, tenminste bij mij maar gezien de foto’s weer het e.e.a beleefd, zoals obstakels op de weg en vreemde figuren op weg naar Santiago de Compostella

Verslag uit: Frankrijk, Épône

Renee en Leo

Fietsen is een van onze hobbies, doch inmiddels wel op prettig begaanbare paden en een beetje goed onderkomen. Ieder jaar willen we een tocht van enkele weken maken, in EU. De ontspanning vinden we in de mooie rustige natuur.

Actief sinds 17 Juni 2019