Dangé-St Romain naar Dissay - Reisverslag uit Dissay, Frankrijk van Renee en Leo - WaarBenJij.nu Dangé-St Romain naar Dissay - Reisverslag uit Dissay, Frankrijk van Renee en Leo - WaarBenJij.nu

Dangé-St Romain naar Dissay

Blijf op de hoogte en volg Renee en Leo

07 Juli 2019 | Frankrijk, Dissay

Vandaag ff uitgeslapen(is zondag hihi) , overnachting bij een heel gezellige chambres d’ hotes.

Gistermiddag een warm welkom met een drankje, was gister ook erg warm(35).

Troffen daar een leuke Belgische fam. moeder en 3 kids en oma.

vanochtend na een overvloedig petit d.j. de bagage op de fietsen en opweg naar de volgende stop.

Tussenstop en maaltijd bij David(neef Renée) en zijn familie.

Was een korte route met een temp van 33gr, dus weer lekker ad temp.

Dit verslag komt tot stand in de tuin bij onze huidige overnachting. Temp. Nu nog 28 gr, maar gevoelsmatig al verkoelend.

Oant Moarn.

• 08 Juli 2019 - 05:38

Toos:

Niet te geloven, jullie zijn alweer 2 weken onderweg en honderden kilometers gefietst. Wat een energie. Hoop wel dat het iets minder warm wordt zoals hier.

• 08 Juli 2019 - 07:42

Hannie:

Geweldig om jullie verslag weer te lezen. Jullie hebben al heel wat Kilometers in de benen zitten. Een megaprestatie. Vooral met die warmte. Ik verheug mij nu al weer op het volgende verslag.Lieve Groetjes Hannie.

Verslag uit: Frankrijk, Dissay

Renee en Leo

Fietsen is een van onze hobbies, doch inmiddels wel op prettig begaanbare paden en een beetje goed onderkomen. Ieder jaar willen we een tocht van enkele weken maken, in EU. De ontspanning vinden we in de mooie rustige natuur.

Actief sinds 17 Juni 2019